Quick stop

Då var man hemma en snabbis hos pappa. Lämnat mammisen och där ska hon vara tills fredag.
Tillbaka imorgon innan jag åker tillbaka till Göteborg igen. Ska bara kolla så att allt går rätt till imorgon bitti.
Annars får de med mig å göra. . .

Nu vill hon inte ha mig där så jag har fått ledigt ikväll så jag ska på lite quiz med Micke mus och Danny. Bra att ha annat å göra så att man inte tänker. Men som hon sa: jag är inte ledsen så varför ska andra vara det?

Fullt ös nu när jag äntligen e hemma.
Samtidigt som jag ska vara en bra dotter gentemot mamma så ska jag packa mina saker jag har hos pappa coh vara en bra dottern mot pappa och försöka vara social.

Härligt att förkyldningen e tillbaka med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback