Ni alla som läser min blogg.


Sitter och blir lite irriterad över alla som tar saker för givet.
Som suckar och vill annat med sitt liv men som bara låter dagarna passa.
Istället för att göra något åt det så slänger man ifrån sig klagomål hit och dit.

Fick höra en tragisk sak igår som gjorde upplopp för dessa känslor.
Hemskt.
Händer alla.
Man vet inte när.
Sitter och sörjer och vet inte hur jag ska bete mig eller aggera.
Skickar blommor imorgon. . .

Varför gå runt och vara negativ?
Vi som bor här i Europa, framförallt Skandinavien ska bara veta hur bra vi har det. Så mycket möjligheter för att vi ska ha det bra.

Det finns många här i världen som inte har mat på bordet - ändå sitter många i matsalar/kantinor och pillar i sin mat
Hur många öppnar inte garderoben och iritterar sig över att det inte finns något att ha på sig ( JAG INKLUDERAT!) - sen finns det verkligen människor som inte har tyg på kroppen
Vi har oftast tak över huvudet - många bor hyddor där några starka vindar behövs för att det ska vara försvunna

För tusan!
Lev livet!
Är det något fel på det. Försök att ändra på det?


Kommentarer
Postat av: Modesty

Jag håller med du!!!

Så dumt att hålla på att ödsla energi på att gnälla när man kan lägga den energin på att göra bra saker istället!!! Så tänk positivt och gör dig själv och andra glada istället!

Kramisar!!!

Postat av: Modesty

Life is short.

Break the rules.

Forgive quickly.

Kiss slowly!

Love truly!

Laugh uncontrollably...

And never regret anything that made you smile... ♥

2009-10-22 @ 23:42:24
URL: http://modesty006.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback