Min mamma är fantastisk

Mamma är den envisaste jag känner.
Ger sig aldrig och har ALLTID rätt.
Hon är även en av de starkaste jag känner.
Alltid med ett leende på läpparna och fruktansvärt omtyckt bland alla hon möter.

Hon är också den som jag känner som alltid låter någon annan gå före. Hon tänker alltid på andra ofta framför sig själv. 
Nu vill jag att du bara tänker på dig!
 Det är viktigt mamma!

Jag älskar dig!


Fotograf: jag
Kolla på henne. Ser hon verkligen ut att fylla 50 om några år?



Tusen tusen tack Lena för de fina halsbanden!


Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Jag tänker på er ska du veta. Hälsa Mamma och krama henne hårt från mig. Svärmor!

2009-10-06 @ 08:43:04
Postat av: Anna-Lena

Tack. Vet att du gör det och det betyder mycket. Stor kram tillbaka till dig med :)

Postat av: Modesty

Massor med kramar till er båda!!! :)

2009-10-06 @ 10:03:06
URL: http://modesty006.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback