love love love love



Prinsen är fantastisk!
Tänk att han kan älska mig hur jag än beter mig.

Idag föll äntligen polletten ner.
Jag har lagt på mig en del.
Fick knappt på mig min älskade klänning jag köpte förra hösten. Tycker jätte mycket om den. Men tänkte absolut ha på mig den. Fick så mycket klaustofobi att jag skrek till och spännde mig så mycket så att den sprack i ryggen. . .  Fick panik och rev ut alla kläder för att hitta något som passade. Ingen klänning passar längre.

Prinsen tittade på mig och försökte lugna mig lite. Ge mig lite kramar.
Gick inte. Fick panik.
Men det var mitt wakeup calll.

Försökt äta nyttigt idag. IMORGON ska jag ut och skringa så fort jag vaknar. Sen så tusan ...
När jag tittar tillbaka lite i bloggen så får jag lite inspiration.
Jag ska bli lika duktig som jag var i Oslo!


Kommentarer
Postat av: Modesty

Häng med mig när jag tränar! Jag är ju gammal tant så det lär ju vara lätt som en plätt för dig... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback