Jente tur?

I oktober förra året åkte jag och en gammal kollega och en kär vän till mig från Oslo en tjejtripp till Århus. Vi hade precis lärt känna varandra och vi bestämde oss för att ta oss "lugn shoppinghelg" i härliga Danmark.

Det som kunde gå fel gick fel men vi lärde oss en massa.

tex:

HÅLL I PLÅNBOKEN OCH MOBILEN

Stressa inte upp dig för det kan skada andra?

Tänk efter på hur mycket du spenderar så att du har pengar till mat resten av resan.

Festa inte för mycket för man blir väldigt trött och tjurig när man är vaken 48 timmar.

Gör inte prinsen orolig ännu en gång att han har svårt att släppa iväg dig igen utan att få ont i magen



Denna gången ska vi ännu en gång ta oss till Danmark men detta stoppet blir i Köpenhamn denna gången. Då slipper vi ta oss över för mycket vatten och hon har en släkting vi kunde bo hos kanske. Annars blir det fin hotell som en kär vän till oss kanske kan hjälpa oss med? Har jag tur så är hon kanske till och med hemma från sitt flackande fram och tillbaka så att jag får träffa henne :)

Jag ä l s k a r att planera så sitter å funderar lite samtidigt som jag dammar lite i receptionen på va som skall hittas på under denna fantastiska tid jag och Linn Helen har tillsammans. Vi ses ju så sällan då jag flyttat från Oslo att jag knappt kan vänta på att få träffa henne. Denna SKA bli en lugn shoppinghelg har vi sagt. En sightsieeng helg mer kanske?

En tur till TIVOLI?
Finns Christiania kvar?

Någon som vart i Köpenhamn nyligen? Som vet va som är hetast på listan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback