Irritation

Den där galna grannen vi som bor vägg i vägg med oss har klagat igen.
Igår så kan jag förstå att det var lite jobbigt men sen lägger hon upp att vi även hade en fest för 1 vecka sen (?!!!!!) Hur tusan kan hon säg det när vi faktiskt var i Stöten?
Efter ett tag så menar hon att det var förrförra helgen (och så var jag i Oslo och prinsen med vänner i en helt annan lägenhet).

Nu när jag pratade med prinsen så hade hon åter igen ändrat sig och sa att de va för 3 veckor sen. Då jobbade jag och vi hade definitivt inte någon fest.

Hon kan ju ta sig någonstans och varför klagar hon inte på grannen ovanför henne? Han verkar ju ha högtalarna vända ner mot marken.

Nej tanten lilla. Nu är det skärpning!!
Skönt det ska bli med en flytt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback