hur?

mamma och pappa kunde ni låta er dotter så ut så här?
Ha ha. . . fick mig ett gott skratt när jag tittade igen om
albumet som min syster gav mig.

De bilderna känner jag inte ens igen.
Smal och tanig.
Brydde mig absolut inte om hur jag såg ut.
 Kläder? Orka bry sig.

Älskade mina glasögon. Varför?

Men tyckte faktiskt att det var en ganska charmig tid i mitt liv. Format mig ganska bra och jag är stolt över den flicka som mammisen och pappisen har format. Trotts att jag har haft en jobbig period blev jag ganska bra ändå

(får man lov å säg så här i Sverige? Att jag är bra? Skit samma. Komplimangen var till mina fina föräldrar!)





Bilden är från Filippinerna när jag var 13-14 år typ. På en vattenbuffel(karabao heter det i Filipinerna) på väg till min moster. Såå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback