Hemma tryggt i Götet

Allt känns mycket bättre nu.
Alla kan pusta ut lite.

Jag körde som en lagom galning från Halmstad hit till Göteborg.
Ville bara komma fram. Hade glömt att jag hade pratat med Lina igår efter quizen. (Drack ju bara något glas väl Micke?)  Men det var bestämt en frukost med tjejerna tydligen så det blir inte mycket till sovmorgon imorgon inte.

10:00 Frukost med tjejerna i stan
12:00 Till banken för lånelöfte
14:30 - 22:00 jobbe

Slappa gör jag till helgen. Min lediga helg. Trotts att jag faktiskt vart ledig 1 3 dagar känns de som att jag har haft mer än ett heltidsjobb dessa dagar. Men det var det värt så klart men de ska bli skönt att bara ligga kvar i sängen på lördag. Mysa. :) Kanske lura med prinsen till slottet jag tjatat så mycket om ?


Bild: jag

Tyvärr smakade detta skunk men nästa gång kanske det blir bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Micke Mus

Hmm, du verkade inte onykter under quizen iaf. Men faktum e att jag kände mig lite smått bakisk igår med. Dricka på veckodagar funkar visst inte längre. För gammal helt enkelt.

2009-10-08 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback