Galet goa brudar



Suttit och snackat över 2 koppar kaffe på en supermysigt cafe i Linne i 3 timmar om allt och inget. Man kan ju undra OM den dagen kommer när vi faktiskt har pratat om allt och vi inte har något att säg. Kan inte tänka mig att den dagen kommer och skulle den komma så kommer vi nog ta allt en gång till och skratta lika mycket för så sköna är dessa brudar.

Helt slut efter denna dagen.
Började med att springa/powerwalka 30 minuter och när jag kom hem så tog jag ett 45 minuters boxningspass på mitt wii fit. Svetten rann och efter tog jag en lååång varm dusch. Sen när jag nekat Lina ett yoga pass (för dyrt just i nuläget) tackade jag ja till en till powerwalk med Linni skogsparken(slottsskogen(?) innan det var dax å kuta hem och sminka om sig för en fika med alla 3.

Ligger halv död i sängen. Lovat att inte somna innan prinsen läst sina 50 sidor som han ska gå igenom innan tentan på onsdag. zzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzz.

Imorgon (innan jobbet vid halv 3) ska jag ta mig ett träningspass igen. I LOOOVE that I`m back in the game. Mer taggad än någonsin!


Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Härligt A-L, jag håller på dig! =)

2009-10-13 @ 08:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback