Imorgon . . .

. . . ska jag ut och jobba/powerwalka med en kollega från jobbet.

Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Tycker om att umgås med kollegor efter jobbetid för då lär man känna varandra på ett helt annat sett. Kanske tar en tur bort till Härlandatjärn där prinsen och jag gick. En sak är säker iallafall. Kameran skall med ut. Man vet ju aldrig om det kommer något spännande som måste fotas.

Idag är första jobbdagen på 4 dygn. Nu är det 6 dygn på rakan som skall jobbas. Små sliten i kroppen efter mina två dagar som vart fyllda av träning. Imorgon likaså.

Kanske en frulle med 2 av mina favorit brudar på torsdag? Då kan jag ju gå ner till stan :)


Kommentarer
Postat av: Modesty

Frukost på "Le Pain Francais" vid Olskroken är inte inte helt fel... Mmmm... :)

Postat av: Anna-Lena

de ska testas snarast!

2009-10-14 @ 11:18:48
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback