veckans pass är inbokade.



Sitter med ett leende på läpparna efter dagens
prestationer och har bokat in mig på pass för denna veckan. Vet att jag inte ska gå ut för hårt nu så att kroppen reagerar på det eller så att det slutar med att jag inte orkar. Tar det lugnt när jag tränar och det blir aldrig länge i början men att röra mig något varje dag ska bli mitt mål nu. Bor bara 5 minuter från gymmet så borde inte vara så jobbigt att ta mig dit.

Ser fram emot tiden innan vår resa.
Ser framför mig hur jag ligger på stranden i solen och njuter.

Vissa kanske inte har börjat tänka på sommaren 2010.
Inte jag heller.
Jag tänker på vintern 2009!
 
Bara 43 dagar kvar. Dessa dagar ska jag ge järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback