tisdagen den 17 november

Helt slut.

Men ändå nöjd över hur dagen vart.
Jobbet har vart mycket på automatik då det inte fanns så mycket tid för att tänka. En 3 rättersmiddag där man ska servera samtidigt som buffen skulle fram som vanligt till de andra gästerna och ett fullbelagt hotell.
Mycket kul då jag inte är så van vid det men märker hos slut man är när man kommer hem.

Mammisens första behandling idag så gick lite som på nålar hela dagen men det gick fint. Sen har man ju en mamma av stål så jag förväntade mig inte annat :) 3 samtal har gått iväg till henne idag. Men så är jag en kycklingmamma och vill att alla ska må bra.

Stängt in mig på rummet eftersom prinsen har vänner hemma. Dunkar lite i väggen eftersom basen givetvis måste vara på när man ser på film. Men skönt att man kan stänga dörren om sig och bara sjunka in i bloggvärlden innan det blir in i Johnblunds värld. Leende på läpparna. Imorgon är det nya tag:

07:00 - 15:00 jobb
16:00 - 16:00 visning
16:10 - resten av kvällen hjälpa vänner (Oscar och Lina) att flytta
 
Hinns inte riktigt med en träning imorgon men hittar inte mitt kort ändå så de e lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback