perfekt start på jobbdagen

Går hemifrån och möts av snö på toppen av "berget" där jag bor. Går neråt och det blir mer och mer till snöblandat.

Kommer till jobbet och nästan direkt så blir jag nerskickad till en massör. FANTASTISKT! Under hela tiden så tänker jag:

jag får inte somna, jag får inte somna, jag får inte somna.

Men när hon tar på alla mina onda ställen på kroppen efter träningen så kan jag inte annat än att njuta. Sjunker mer och mer in i en dvala och 5 minuter innan massagen är slut så hör jag hur jag snarkar till. TUSAN! Somnade IGEN!

Men hon är så himla bra!

Känner hur avslappnad jag är i hela kroppen och den träningsvärk jag fått känns inte alls mycket av. Nu kan jag inte annat än att le åt mina gäster idag. Trotts slasken utanför och en mamma som jag inte kunde vara med idag trotts att jag ville det. Kommer inte alltid kunna följa med men tänker alltid på dig mammis!

Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Ja jag tänker både din mammis och er. Va längesen vi sågs nu känns det som! Jag har varit hos min massör och fått laser på stjärtmuskeln idag. Det har hjälpt!!!! Laser är magi!!! L*

2009-11-10 @ 16:22:01
Postat av: Anna-Lena

va söt du e. vet att du tänker på henne och mig:) känns bra. men vi ses ju på söndag? om du fortfarande kan. En söndagsmiddag med min pappis.



har du fått laser på stjärtet??? hahaha. va söt du e! nu vet du att du inte ska göra så igen i allafall! puuuuuuuuss

Postat av: Anna-Lena

du är verkligen en crazy mom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback