jul jul strålande jul

 

Bild: november 2007 när jag bodde/jobbade i Stöten. Gjorde fina snölyktor utanför mig stuga


Det har blivit riktigt mysigt på hotellet. Julgranen har kommit upp och det är ljusstakar i fönstrena.  Snart kommer det mer julsaker upp och jag bara sitter och myser.

Har inte haft en redig jul på i år 6 år. Visst förra året åkte vi faktiskt hem från Oslo för att fira med svärmor men för mig är en riktig jul med min mamma och pappa. Sist var det i Filippinerna 2003. Kan tyckas att det kanske inte är en riktig jul men för mig är det det.

Spelar ingen roll vart vi är. Filippinerna eller hemma. Vi var alltid varannat år i Filippinerna och varannat i Sverige. Men sen jag tog studenten har jag inte kunnat följa med.
Hoppas att vi kan fira jul snart allihopa. . .



Vill pynta hemma i lägenheten men vet inte hur mycket som kommer upp i år egentligen. Har resan att tänka på så har inte riktigt pengarna att lägga ut på pynt. NÄSTA ÅR! Då ska vi bannemig ha en julgran med.

Va prinsen än säger ;)

Kommentarer
Postat av: L.

Jaa hon är helt toksöt.

Olga har sina sätt hon ligger på oxå, charming charming måste ja säja:)

Vad gör du nu för tiden? Jobb o så menar jag, Gbg såg jag:)?

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback