en meter lång kandelaber!

Som jag skrev innan så fick vi inte riktigt med oss samma inflyttningspresent hem .



Efter många om och men och 3 olika inredningsaffärer så bestämmer jag och pappa oss för en liten kandelaber som bara räcker honom upp till knäna. Helt ok efter att jag sett på priset. Kanske inte kunde stå på golvet men kanske på ett bord? När vi ska betala så frågar kassörskan om vi vill ha en som är inpackad. Tja. Varför inte??

När vi kommer hem är packetet de första jag sliter upp. Älskar att pussla ihop saker!



Redan efter första pusselbiten så inser vi att den kanske är lite större än vi tänkt men fortsätter och jag tänker inte mycket mer på det. Brukar ha fel så hade säkert de nu med.  Resulatet blev mycket bättre:



 M Y S


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack!



kan tro det...har rest så lite i mitt liv..men åh tänk om man kunde få till en utlandssemester nästa år på varmare breddgrader...mmm

Postat av: Anna

Jättefin ju!

precis vad jag har letat efter nu i höstmörkret!

vart köpte ni den o vad kostade den?

ps: jag har inte gjort min design själv. Köpte den :)

kramar!

2009-11-17 @ 06:56:55
URL: http://atannerfalk.blogg.se/
Postat av: Crazy Mom

Ååååååhhh va fin!! Det kan itne vara så at pappsen ligger bakom ... L*

2009-11-17 @ 08:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback