En kall höstdag i november i Göteborg 2009


Trevligt att sitta och titta på tv med en varm kopp i nävarna tidigt på morgonen. Kura ihop sig och bara slippa stressa med tända ljus.

I lagom snabb takt gå till gymmet 5 minuter bort samtidigt som jag hade kvalitetstid med pappisen per telefon. Körde 20 minuters joggande innan jag tog hårda tag i skivstången i 60 minuter. Sen var det bara att halvspringa hem med lite mer kvalitetstid och min dagliga koll på mammisen.

Trodde inte jag skulle hinna fixa klart mig innan jobbet men tänk va fel jag hade. Hann till och med hälsa på prinsen vän som ska sova hemma hos oss inatt och ge prinsen sin p u s s innan jag joggade vidare ner till hotellet som ligger en minut bort.

Sitter här på jobbet lagom speedad och längtar efter morgondagens jympa pass.

Piggare och lyckligare än vanligt trotts olika tankar som snurrar runt i huvudet.

Imorgon börjar h e l g e n för många men för mig är det fortfarande jobb som gäller. Fast med några inslag av trevligheter. Antagligen lite tjejmys? Singstar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback