tänker på er ofta!

Tänker ofta på mina gamla fantastiska kollegor.  M i n   n o r s k a   f a m i l j .

Nästan dag när klockan börjar närma sig halv 12 tänker jag på mina lunchkompisar som tar sig ner mot kantinan och går in i en annan värld.
En värld som består av djupt snack, massa skratt tokigheter och vänskap.
Jobbet försvinner för en halvtimme och det är bara vi som existerar.

Trotts mitt beslut att flytta från
Oslo, lite mot min vilja eftersom jag älskade den staden och alla däri, så är jag fantastiskt glad över mitt beslut då Göteborg alltid har vart hemma för mig. Redan som 15 åring kommer jag ihåg att jag proppsade på att jag skulle flytta till Göteborg och mina föräldrar trodde att det skulle försvinna. Fina vänner här och bor närmre min familj vilket är viktigt för mig.

Men just idag drömde jag mig bort extra mycket för prinsen kanske ska til oslo den 27-28 november och jag jobbar då. Min syster och man kommer till Göteborg då så trevligheter får jag ändå. Men blir så avis när andra åker till min älsklingstad där många många många sötnosar finns. Som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Växte fantastiskt mycket under den tiden och är glad att jag följde med min prins när han ville upp.

Hoppas kanske på en tur i början av december så beste vennen har bursdag. Annars får jag nog fint vänta till 2010. Men snart så . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback