våren i Oslo

Nu har verkligen våren kommit till Oslo.
Snön börjar smälta och solen skiner varmt varje dag.
Solbrillorna satt på näsan när jag gick till t-banan i morse vid kl 7. Galet. Första gånge solen vart så stark på morgonen. Det är verkligen ett tecken på att våren är här. Mars. Snart april.

Det nalkas Göteborg till helgen.
Göteborg.
Smakar lite på det.
Göteborg.

Kärlek!
Det blir en stressig helg.
Jag har 2 födelsedagar att gå på och prinsen har 3.
Tur att vi har nästan 6 heldagar under påsken som vi ska vara i Göteborg och Halmstad på. Ingen stress:) Kanske till och med en tur till Varberg. Ska bli skönt å komma hem lite. Blir nog bara någon dag men kramar och lite mys blir de nog allt. Ska lämna av lite vinter grejer som jag packat ner. Hade vårstädning i helgen. Lite dumt kanske med tanke på att det faktiskt fortfarande är runt noll grader när man ska till jobbet. Men nu behöver jag inte ha varma stövlar på mig längre och slasken hoppas jag försvinne. . .



galet mycket snö för den här tiden om man jämför med hur det ser ut i södra sverige men detta tycker jag är lite...Till och med bord och stolarna i trädgården börjar titta fram. det är iallafall tecken på att det är mindre än en meter snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback