solen skiner över oslo

Lycklig. Så underbart det är med sol.
Pirrer börjar komma i magen och snart är sommaren här:)

Nu när jag gick till jobbet reste sig solen över bergstopparna och de va underbart att se klockan 6 på morgonen. Hostan har börjat släppa även om jag hostar en del på nätterna så känner jag mig mycket bättre och träningen kommer att påbörjas måndag nästa vecka.

Men först kommer helgen:)

Och till helgen blir det fest. Vi har bjudit lite vänner var och temat är cocktail.
Fina kläder
, välkomstbål, snacks, nya och kommande vänner.

Helgen är nära och jag kan bara inte vänta!
Nästa helg är det göteborg och det pirrar härligt i magen inför det med. Där nere är de kanske finare väder än här?
Om det nu är möjligt. I vart fall varmare:)

Kommentarer
Postat av: Syss

Ja visst är det härligt med sol. Här hemma skiner solen från en klar blå himmel. Krokus och snödroppar tittar upp över allt och det luktar vår.

Kram kram till min lillasyss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback