ny passion

jag har tagit upp en passion jag hade när jag var liten.

MÅLA

Nu kanske man tänker att jag kanske målar fint, kanske målar talvor. Men ikke.
Jag målar i målarböcker:)
Sån underbar njutning av att komma in i sin egna värld och glömma allt runt om kring. Jag har varit lite stressad på sistonne. Antagligen därför att jag blivit sjuk i 3 veckor (ka  vara mina blöta fötter efter slasken med:)) men nu har jag fått reda på ett sätt å slappna av och stressa ner.

Var med vännina i stan igår som upplyste om hennes nya grej med målarböcker och kom å tänka på hur jag alltid låg på golvet hemma hos mamma å pappa och målade medans jag lyssnade till olika talböcker som jag lånade på biblioteket.

Inga problem i världen fanns så och de var underbart och tiden bara försvann. Varför ska de bara vara kul å måla för de som faktiskt är bra på det? Jag har aldrig haft någon bra fantasi när det kommer till å måla men nu kan jag iallafall göra det som jag tycker är super roligt!

Ser fram emot att komma hem och sätta mig i solen på balkongen och måla . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback