i bilen till Göteborg





Nästan 2, 5 timme har gått sen jag satta mig i bilen.
45 minuter tog det oss att ta sig ut ur Oslo men nästan hela vägen har det vart smärtfritt.
Bara en och en halv timme kvar ca innan vi är hemma. Börjar bli lite hängiga båda två nu men det blir bättre när vi kommer fram och kommit vidare på våra planer i Göteborg. Nu känner vi oss ganska så stressade.

Har precis fått igång mitt internet som jag kommer att använda mig av när jag är i Sverige. Kanske slöseri med pengar kan man tänka sig men de kom med datorn så det är väl ok. Kommer ju behöva detta ändå om 5 månader och åker ju faktiskt hem då och då. Kan vara skönt att ha när man sitter på bussen/bilen neråt Göteborg/Halmstad från Oslo.

Tog mig nästan en timme att installera detta:S Trodde att jag var tillräckligt teknisk för överdrivet svårt var detta inte.
Får hoppas att vi kommer stanna å gå på toa snart för de börjar å knipa lite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback