fredag 6 mars

Medans H var på reunion med några från sin gamla skola passade jag på att hälsa på en gammal vän som jag hade turen att lära känna när jag och resten av 9orna var i Hemsedal. Det är inte alltid tiden har funnits till å ses när jag har vart  Göteborg men jag hoppas att vi får till det mer än vi gjort hittills:)

När jag kom väntades vin och (va sa du att de hette?) babbels torn(?)
Det blev lite nostalgi snack och lyssnandes på gamla låtar. Fick även modet att ringa en vän jag inte pratat med länge på grund av massa fram och tillbaka.

Ringen på bilden längst ner till höger är hans. En sån ring har jag letat efter länge. Ser den inte så bra men hade lite svårt att slita blicken från den ibland.

TAck för en fin kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback