vem säger att man aldrig vinner på dubbeltriss!??



Jag och Henke var och hälsade på Ica Hasse nu när vi ändå var i stöten.
Snackat om de så himla mycket att vi ska komma och hälsa på.

Hasse va "the king av trislotter"
Han stod alltid i kiosken som var jämte repan(läs receptionen)
så för att vara vi var bjudna hem till honom så tänkte jag köpa blommor.
Blomor har de aldrig haft på ica i Stöten. Det fick ju så klart bli trisslotter!

EN DUBBELTRISS!!!

Hasse skrapade ena dele och jag fick skrapa andra. 1000KRONOR!!!
Sen skulle vi skrapa "gånger" rutan.
Talet 2 dök upp!

2000KRONOR!!!

Vem sa att man inte kunde vinna??
Vi delade på det.
Nu har jag råd att köpa mat imorgon innan vi lämnar Stöten.=)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Häftigt, GRATTIS!!!

Måste också köpa lott nu ju.



Kram kram och kör försiktigt hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback