underhållning på afterskiin:)

En av mina favoriter när det kommer till after ski är Peter Simson.
Några känner kanske igen honom från Drängarna.
Andra - precis som jag - känner igen honom från det att han var med i
Fame Factory. Eller så kanske man bara har sett honom på after skin.

Oavsett vart man har sett honom så kan man ju inte annat än å säg att
han är otroligt underhållande. Nykter som påverkad på after skiin så
 
skrattar man lika mycket när han står på scen.
 
Tur som jag hade under min senaste vistelse i
Stöten visade det sig att
han skulle vara där. Vi bokade bord längst fram under lördagen så att vi
inte missade något. Och vilken show det blev! Den killen vet verkligen
hur man får igång publiken.

Dagen efter nyårsafton var alla ganska sega och orkade inte skrika och
sjunga med lika mycket som man brukar men på lørdagen var alla med
på noterna igen:) Sjöng
(läs skrek) på att jag blev hes!


Medans Simpan sjöng och roade publiken busade även jag och
mina vänner.

Nicke, jag
Henke, Maria

(samtliga gamla kollegor från Stöten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback