"Rita och Gissa"

Vi hade mysigt besøk av min søta kollega Linni och hennes kombos i lørdags
Vi åt middag och spelade "Rita och gissa". Tanken var att vi skulle ta en lugn lørdag men så blev det inte. Efter middagen tog killarna fram "katarina" (läs rysk fulvodka) och Linni med company är inte sena att ta efter när flaskan är framme.

Så efter ett tag så var det liv i lägenheten. Spelet "Rita och Gissa" blev bara mer och mer oseriøst så medans vi väntade på att vi skulle fortsätta spela satt jag och Nikki och spelade själva.
 
Detta är en av mina tecknigar. Ser ni vad det føreställer:
Tips: händelse


kanske syns dåligt.
födelse va svaret:)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha. ser ut som att hon ler när hon föder.. hahaha

Postat av: Henke

Jag & Kniven satt ju snällt och väntade jättelänge på att de skulle fortsätta tills ni packade ihop?

2009-01-13 @ 09:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback