Snö väder i Oslo

man trodde kanske att det skulle vara slut på snöandet efter förra helgens bravader men ikke sa nikke.

Idag när jag och Nikki skulle till tbanan för att åka till jobbet så var de fullt med snö på marken och de dalade ner snö från himlen. Nu vid lunch tid så har de inte minskat utan ökat.

Börjar bli riktigt förlyld nu så sitter i skrivande stund med en kopp varm te och massa kläder påmig. Träning blir de inget idag i och med att jag inte mår så bra och Henrik ska vara iväg en vecka så ska hem och mysa lite innan han drar.

Sitter och tänker på hur fin lördagen var. . .

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: GABUTS

haha! det är jag som smittat dig, kompis!

//hon som sitter vid sidan av dig, ibland, men inte idag. för hon ligger hemma i soffan och ser på film och snorar!

2009-02-16 @ 12:28:29
Postat av: Anna-Lena

din buse gabbisch.. och inte skriver du din blogg adress så jag kan kolla din blogg heller. du saknas på kontoer. ingen man kan busa med. hoppaws du mår bättre snart så du är tillbaka... grrr

Postat av: Gabriella

nej för skriver jag ut min bloggadress så kommer du inte ha tid att jobba, och jag har via hemliga kontakter redan fått höra att ni är underbemannade idag med lite kö...!

2009-02-16 @ 15:37:25
Postat av: Anna-Lena

stämmer det var kö. men kollar du när jag skrev detta så var det under min paus. =) så de så...

2009-02-16 @ 17:25:16
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Gabriella

men jag vet hur fast du blir när du får nys på en bra blogg. som min självklart är! (ehh)

2009-02-16 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback