Middag på Johannebar i Göteborg

Igår åkte vi och hämtade Henriks mamma för att sen åka och käka på Johannebar. I och med att Hamburger de Lux hade fått fina recentioner av Mr Samuelsson beställde vi in 4 st.
Det blev en hyffsad stressig middag då mannen hade bestämmt "Dota" (läs extremt töntig killträff på internet där man slåss) kväll. Mysig kväll som vanligt med Annika i spetsen.

Killsnack, framtidsplaner och mys.


Rekommenderas varmt att åka till Johannebar om man är i Göteborg och inte är sugen på fin fin restaurang eller bar. Mysig bar med lite café stuk..... typ.
Ska absolut gå dit igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi, ja den här bilden har jag ju godkänt blank o rund i ansiktet som jag är, men trevligt hade vi. Tack mina små gosingar för att ni finns!!

2009-02-02 @ 15:15:10
Postat av: Annika

Hihihi ja den här bilden har jag ju godkänt blank o rund i fejan som jag är, men trevligt hade vi. Tack mina små gosingar för att ni finns och för att ni vill ha med mamsingen på restaurang. L*

2009-02-02 @ 15:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback