lördag 21 februari

Snart är det mars. Är inte det konstigt?
Mars - och vi har så mycket
snö att våren känns så långt bort.

Vaknade idag och fick en fin överraskning=)
Jag trodde att jag skulle få halv lön (störda rutiner i Norge - dont ask me why-) men det visar sig att den blir hel och jag behöver inte leva som en fattiglapp på Oslos gator.

Vart uppe sen 7. Tanken var att träna men vi ligger fortfarande i soffan framför tvn. Tittar på britter som bygger upp hus från ruiner. Fantastiskt måste jag säg. They are livin my dream

Nikki och jag drar sen in till stan. En snabbis runda för att se va jag ska ha på mig ikväll, sen ska vi till Mariells lägenhet (där vi ska sova i natt när hon är i Thailand) för att fixa oss inför kvällen, ut och käka och sen ut och göra byn osäker ;)

You and me babe
Det ska bli så himla kul ikväll!


Mat, dans och tjejsnack!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback