galet kallt



Kylan är bitande kall på morgonen innan solen gått upp.

Hade halv om halv bestämt att jag skulle träna imorse. Min söta och omtänksamma pojk/man jobbade natt och erbjöd mig skjuts till gymmet (halv 7). Hade han sagt att han inte orkade då han börjar bli lite dålig -(läs förkyld) hade jag bara somnat om men de sa han inte.

Då nu var jag uppe innan tuppen.
När jag steg ut bilen på väg till gymmet kom jag på något som jag hade glömt! MIN PLATTÅNG!

Hjärnan jobbade förbrilt med en lösnin gpå problemet, men den enda lösning jag kom på var att åka hem efter gymmet och platta. hmmm...

Beroende?

Glad att jag tränada i morse för nu kan jag åka rätt hem och slippa få dåligt samvete när jag åker förbi gymmet.

Ska hem och göra sushi=)
Älskar att göra susih. Så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback