ekebergveien 19




















Hur jag än vänder ohc vrider på det så saknar jag faktiskt vår gamla lägenhet. Fråga mig inte vad det är som gör det. Men den var så himla mysig. Visst de gjorde säkert lite att det bara var jag och Henrik då och nu är vi 4. Det fungerar bra som vi har det nu och de va himla dyrt som vi hade de innan.

Kan vara så att vi hade en super härlig balkong med underbar vy över Oslo då och de var ganska så ljust och fint i lägenhetet. Nu har vi kommit in ien exotisk lägenhet där det inte är ljust och ibland lite för dystert.

Även om vi inte sågs mycket då så känns de som att vi sågs mer då än nu. Kanske därför jag väljer att titta tillbaka. Missförstå mig rätt. Det fungerar bra som vi har de nu. . .

Kanske bara sugen på att bli vuxen och skaffa mig något eget och bara stanna där utan att packa väskan hela tiden. Tillsammans med prinsen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback