det bara fortsätter och fortsätter



Snön bara fortsätter falla.
Idag har vi vart uppe tidigt för att åka snowboard i
Varingskollen
Jag, Henkis och Mani. Höll på hela dagen men efter gårdagens insident så klarade jag inte var hela dagen.

Igår när jag skulle hem klantade jag mig som vanligt.
Det var snö och kallt och de har det vart ett tag.
Jag hade tidigare under dagen gått och hållt Nikki
så att hon inte skulle ramla med sina skor.

Efter gratis drinkar och shots var jag lagom glad
och vi skulle gå till t-banan. Skulle (smidig som jag är)
göra ett baywatch move där man springer i slowmotion.
Hann bara ta något steg sen gled foten jag landade på
och jag slog i knät.

Smärtan var olidlig!
Det första jag tittade efter var om jag hade sönder mina strumpbyxor - typiskt!
När jag kände på knät senare så hade de kommit igenom blod- typiskt!

Skönt å komma hem till mannen som tog hand om mig. Ynklig osm jag var. Sved massa.
Så idag när vi skulle åka kände jag hur skorpan sprack hela tiden när jag rörde mig och när jag kom hem och tog av mig hade de varat loss på knät och blåmärken på armarna.

Aja.. någon gång lär jag mig. . .
eller inte ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback