tisdagen den 8 december 2009

Bild: Frustration


To day is the day.

 

Hela dagen har jag kunnat tränga bort min frustration.
Frustrationen som funnits som ett åskmoln över mitt huvud och påminnt mig i över en vecka. Lånet som vi trodde att vi hade. Lånet som ska säkra att vi kommer ha en underbar lägenhet att bo i.

 

Idag ska banken höra av sig. De har fortfarande inte ringt. Prinsen har pratat med dem och de har inte fått svar än.

 

Men vi skulle inte vara orolig sa bankmannen.
Sa han som sa att vi hade de j*kla lånelöftet.
Sa han vi litade på för 3 månader sen.
Sa han som gjorde att vi glatt gick på visning efter visning i 3 månader.

 

Ikke sa nikke. tänker inte lita på honom förrän vi får pappret i handen.
s v a r t   p å   v i t t !


DÅ TUSAN SKA VI FIRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback