semester!!!

Bild: solar

 


 

Tiden går så fort!

Om 2 veckor har vi suttit i ett plan i en halvdag och det är en halv dag kvar.
Pirrar härligt i magen. Pratade lite med mamma idag som är klar med sin andra behandling. Det kändes skönt och minnena av mina släktingar blev klarare och klarare och hoppas att det går att lösa att vi tar en tur inom dem även om det betyder att vi måste ta oss till grannön.

 

Saknar dem.
Saknar dem faktiskt jätte mycket.

 

Mamma håller på att bygga ett hus åt dem och har ingen aning om hur det ser ut.
Alla miljoner kusiner växer upp och nu har även några som är mycket yngre än mig fått barn. Måste vara en del av deras liv. Mina gammelmostrar är så gamla (tycker att de har vart lastgamla hela mitt liv) och de har vart med mig hela min uppväxt. De kan inte ha många år på nacken kvar nu. Måste ju hinna träffa dem!

 

När jag gick på dagis så bodde min morbror hos oss i ½-1 år. Kommer inte ihåg så mycket av hans vistelse men kommer ihåg hur nära vi blev. Han lärde sig en del svenska och jag fick lära mig fula ord på filippinska.

 

Nej. Nu har jag bestämt mig. Vill dit. Vi har avbokat våra hotellrum som vi brukade bo i när vi var och hälsa på dem. Kanske kan boka tillbaka dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback