*paus*

Hade tänkt skriva mycket idag.

Att jag älskar min pappa som åker till Filippinerna imorgon (kommer om ca 2 veckor), älskar min mamma som står ut med mycket under sin cancerbehandling. Att jag tycker om mitt jobb och alla som är där och tacka för att jag blivit fastanställd.  

Tänkte skriva att vi är lyckligt lottade som har varandra.

Tänkte skriva hur fantastiskt livet är och än en gång hur mysigt julbordet var igår och va glad jag är trotts alla motgångar med den J*VLA SK*T lägenheten som jag älskar och bara måste ha.

Men jag blev helt tom.

Kommunikation face to face är det viktigaste i en relation. Jobb/kärlek eller vänskap.


Fotograf: jag
Bild: tiden rinner iväg. öppenhet är viktigt fast då ska man ha med 100% kommunikation*



Mina tankar tidigare i år

*Två kloka forskare som heter Mehrabian och Ferris räknade ut att kommunikation är:

7% innehållet eller orden som används
38% röstkvalite
55% kroppsspårk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback