På väg till stöten


Bild: kör upp till stöten


Kört fel några ggr hur det nu kan bli så eftersom vi kört denna biten så många gånger de senaste åren. Så fantastiskt varckert. Det har vart massa snö nästan redan från första stunden så kan verkligen föreställa mig hur det är när vi kommer fram.

Har iallafall 2 timmar kvar.
Börjar bli uttråkad Tur att den nya iphonen är med så at man har kunnat tittat på lite serier medans pojkarna busar i framsätet.

Missar afterskiin men tar igen det imorgon. Solat lite inför morgondagen och dess firande. Vet inte om jag vågar mig på en gång till d jag har blivit ganska brun. Hade vart skönt att jämta till lite då jag igår kom hem med två vita ringa runt ögonen efter plastbitarna. Får se....

4 dagars slappande gör oss gott. Åk i Trysil gör det hela bara ännu bättre!

Ha de så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback