kan inte låta bli

Tankarna på vår nya bostadsrätt flyger förbi titt som tätt.
Än är det långt kvar då inflyttningen inte blir förrän i april-maj. Men så fort byggmästarna hör av sig så kan vi komma på möte för tapet och kakelval samt egna tillval och ändringar. (råkar ha några förslag)

Snart kommer det att dimpa ner ett inbetalningskort på ett stort femsiffrigt belopp. Kommer kännas fast å andra sidan har de aldrig fått röras ändå så det spelar kanske ingen roll.

Jag är en sån typisk människa som älskar allt som är romantiskt. Även när det kommer till inredning. Dock tror jag inte riktigt att min prins är likadan. Han brukar sucka när jag visar alla fina skyltar, bokstäver, gamla byråer osv. Jag har inte tänkt så mycket på komplikationer med inredningen. En gång i tiden så sa han att han inte brydde sig och att jag fick bestämma nästan allt men att han skulle flika in då och då.

Igår när vi låg i sängen så kom vi helt plötsligt in på hur sängen skulle stå. Jag har hela tiden haft en självklar syn på hur den ska stå då jag helt enkelt inte kan förstå hur den kan få plats på annat sätt. Tydligen hade prinsen en annan syn på det hela. Slutade med att vi kittlade varandra till sömns. Ingen av oss ville ge sig.

M E N   J A G   V E T   A T T   J A G   K O M M E R   A T T   H A   S I S T A  
O R D E T.



Uppdatering: han har erkännt att jag får som jag vill med sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback