julbord med jobbet = kärlek




Foto: lånat av kollegan som  jag sitter jämte. För trött för att lägga in mina egna ikväll


 Riktigt trevlig kväll.

Bra uppträdande (älskar öppningsakten när man ser en jätte lång stiling ung man med stoora armmuskler stå och sjunga och som spänner upp sig) jätte god mat, mysigt sällskap.

När showen var slut så gick en del av oss vidare till en pub. Slutade med att större delen av sällskapet var hungriga (precis vart på julbord, frågetecken????) så gick till en tairestaurang och fortsatte äta.

Liite olikt förra julbordet jag var på med 500 anställda, vi spelade in en egen skiva och söp skallen av sig fredagen innan julhelgen coh långledigt. Julbord där jag inte riktigt åt så mycket (då jag inte tycker om norsk julmat) och kvällen slutade med galet mycket dans, ont i fötterna och jag ringer prinsen på vägen hem för att jag inte hittar hem. Vill att han ska komma och hämta mig för att jag är rädd och han befinner sig i USA då.

Denna gången var det mys, lagom alkohol och massa skratt. Ska jobba imorgon så var ganska så lugn. Kommer ihåg allt och tycker om den sammanhållningen vi fick ikväll.  Kommer ALLTID älska mitt gamla jobb och saknar alla varje dag, men mina nya söta kollegor kommer mig närmre för var dag som går.


Nu blir den natti natti. Borde egentligen sova men som vanligt är allltid datorn på borden jämte sängen så kunde inte låta bli.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback