julafton i Kärleken


Foton: från julen hos syster yster


En fantastiskt trevlig julafton.

Glad att vi åkte ner till Halmstad. Började med att sitta och mysa lite och trycka ner massa gott julgodis. När Kalle Anka var slut så blev det julklappsöppning som sedan övergick till en spelomgång. Behöver inte lägga i för mycket tid på att säg att jag inte vann utan svåger stoltserade med den vinsten. Försökte tänka på andra tankar för då bestämdes det att julmaten skulle tryckas ner i strupen.

Mellan julmaten och (min personliga favorit) ris a la malta med mandel i. För er som inte var detta så har vi en tradition i min familj att vi har en mandel(detta året två stycken). Den som får den får trisslotter. Behöver inte ens säg att svåger tog hem fullpott. Mölade i mig så mycket ris a la malta jag bara kunde men han fick båda två... GRR

Han vann inte bara första spelomgången. Han vann 3 omgångar till PLUS då trisslottpaketet. Ja ja.. Vi hade iallafall en trevlig julafton. Massa skratt och hysteriska skrik gjorde min julafton.
Har gått runt lite som en zombie de senaste dagarna. Har inte orkat le eller göra något kul de senaste dagarna. Så det var perfekt att få skratta.

Bockar och bugar. Den bästa julklapp jag kunde få . . .


Kommentarer
Postat av: Modesty

Vad glad jag blir att se att du hade en mysig jul!!!

Massor med julkramar till dig!

/Mrs Boss... eller "den rödhåriga tokstollan"...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback