idag är ingen vanlig dag . . .




Bild: äkta vänskap



. . . för idag är det Linn Helens födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Idag fyller min älskade bästa vän Linn Helen, som jag lärde känna i Oslo, år. Inne på 5te månaden ifrån varandra och det känns lite surealistiskt.

Började nästan samtidigt på samma jobb och efter några veckor så var vi som siamesiska tvillingar. Kollegorna undrade var hon var när jag inte var med henne och tvärt om. It was you and me baby! Första middagen tillsammans över en flaska vin så bestämde vi att vi skulle ta en weekend tillsammans. Smita iväg.

Och det gjorde vi. 2 månader senare så var vi i Åhus och levde loppan. Allt som kunde gå fel gick fel men vår vänskap was still going strong trotts förlorad mobil, skadat knä, oönskad bakfylla, borttappad plånbok och inga pengar sista dagen. Vi skrattar åt saken nu trotts att vi var lagom förtvivlade då.

Under 1½år har vi vart med om mycket tillsammans. OCH JAG ÄLSKAR DIG!
Nu fyller min lilla flicksnärta år.
 26 år.

Önskar med hela mitt hjärta att jag kunde vara med dig idag och fira dig. Tänker ofta på att jag är långt bort ifrån dig och idag känner jag extra mycket att jag saknar dig. En älskling jag alltid kan snacka skit med på jobbet. Titta menande på varandra på jobbet och sedan resa sig upp  och ta en rast.

När jag slutade jobbet i Oslo och åkte hem så fick jag en jätte fint halssmycke av henne. Höll mig från att storlipa men du finns alltid i mitt hjärta. Ser fram emot i januari när du hälsar på .

Annis och Lulla 4 ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback