Hur häver man ett köp när man är utsatt av svindlerier på en resa???

försöker alltid se det positiva i saker och ting . . .men idag kan jag verkligen inte.
Kommer antagligen inte se något härligt med denna julen.

3 veckors sol och värme kommer det inte att bli.
mamma ringde idag angående denna
artikel.
Blåögd som jag är och så mycket skit som står i tidningen nuförtiden så tror jag inte att de kan hända mig.

Men där fick jag lära migen stor läxa.

Vi skulle på tisdag åkt till min mammas hemland och haft en härlig 3 veckors semester. Underbart mycket solande och badande. Upptäckande och fotograferande (köpte en systemkamera för att ta extra goa bilder.) Ringer till flygbolagen vi skulle åka med men de bekräftar att våra biljetter har blivit avbokade. De hade inte fått in några pengar.

Paniken kom. 20 000 kr är borta. Nu sitter jag här. Försökt festa bort sorgen över att pappa är i Filippinerna och väntar på att vi ska komma ner men det gör vi inte. Han får fira jul utan oss. Ännu en jul. Hade tagit ledigt från jobbet för att åka iväg. Nu sitter jag här med 3 veckors semester. Kvar i Göteborg. Ingen lön för de dagarna och ABSOLUT INGEN SOL!

Hur häver man ett köp?
 Antagligen inga bíljetter kvar ner. Finns det biljetter kostar det allt för mycket.
Ont i hela kroppen och i hjärtat.

Känner mig tom och orkar inte le.
Försökte festa bort det för ett tag men nästan allt som kom upp påminner om min drömmresa. Inte besökt mammmas hemland på 6 år. NU skulle det äntligen vara dax.

Men icke.
Besvikelsen går inte att ta på


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Är det sant??? Ska ni inte iväg?

Fy fan i helvete. Nu känner jag mig arg. Ska jag komma till dig och skälla ut någon för dig?

Många kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback