hemma

blev en mycket mysg kväll hemma hos sötnosen Linn.

Bjöd på göörgos mat och fantastisk efterrätt.
Satt bara hemma hos henne och käkade gött.

Det fick mig och bli lite ledsen över att systemkameran inte åkte med. Efter mina funderingar och tänkande och efter att jag tog beslutet att ta med min "festkamera" så kom jag på att dne var hemma hos svärmor så jag tog beslutet att ingen kamera skulle med. DUMT BESLUT för vi gick inte ut. Det blev hyffsat lugnt och jag önskade att min systemkamera hänkade på . Fast å andra sidan så vet man itne när de blir galet eller inte med dessa flickor . kunde lika gärna bli en försäkringssak med kameran denna kvällen.

 nu är jag hemma.
tänkt massa på resan

är det verkligen klokt att inte träffa mina släktingar när jag ändå ska ner. trotts att jag inte kan språket kan jag ju KROPPSspråket? måste prata lite med pappa. kan vi kanske åka inom????

har inte sett de på 6 år... kanske??? pleeeeeeeeeeeeeeease?

Kommentarer
Postat av: ilsa

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback