Hemma hos oss just nu:


Bild:mys med prinsen



Perfekt hemma kväll.
Vi skulle till prinsens syster och pojkvän för söndagsmiddag men det blev cancelerat i sista sekund så vi sprang bort till affären och storhandlade. "Tacosbåt" stod högst på önskelistan. Mycket mysig och gott. Enkelt men ltie "finare" än att slafsa i sig traditionell tacos och antagligen hade jag legat i matkoma nu men det är ganska så lugnt nu.

Snart blir det en prommenad ner till videobutiken för att hyra en film och köpa snask. Det är ändå söndag.
Imorgon ska jag upp tidigt och jobba. Jobbar extra. För första gågen på länge har jag lite måndags ångest (då jag alltid är ledig på måndagar i normala fall) men det kommer att gå superbra. Lite sliten bara efter helgen.


Kommentarer
Postat av: janina

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback