Anna-Lena saknar dig Mons







Bild: Bilder från tiden när vi var kattvakt förra veckan



Vart väldigt sliten och energin har vart som bortblåst idag. Efter att jag kom hem ifrån jobbet så gick vi direkt bort och köpte pizza. Ingen av oss orkade laga någon mat.
Efter pizzan har jag bara legat i sängen och tittat på film. Inte orkar röra mig, duscha, ta bort sminket eller ta mgi bort till träningen (kanske lika bra för har så ont i benen efter spinningen i tisdags).

När jag låg här som skönast och kände att jag höll på å somna vid 7-tiden så kom jag och tänka på älsklingen Mons. Vad jag saknar honom. Att ha någon som ligger och myser med mig när prinsen pluggar. Väcker sig på morgonen med att slänga hela sin kropp på min mage och förvänta sig att på en hand som klappar honom.

Saknar att vara kattvakt. Saknar dig tok Mons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback