11 dagar kvar . . . snart 10


Bild: tick tack tick tack

 




F I L I P P I N E R N A!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej gumman! Här händer det grejer ja, men jag vet inte om det är så mycket som du missat.

Ny kombo fick jag i september, vi funkar bra ihop men med vissa små svårigheter i vardagen.

Julbordet var bra, upplägget var mer intimt än förra årets. Jag dansade hela kvällen och var mycket nöjd när Victor och Mattias erbjöd sig att eskortera mig hem i natten.

Nedräkning, oavsett var man ska, är alltid på gott och ont. Dagarna går sakta när man tänker på det, men nu så här i slutet så vet jag inte hur jag ska hinna med allt jag borde. Dessutom räknar jag ju ner till Thailand i mars. Så det är fullt upp.

Nåja, hoppas du har det bra i Gbg, kom på besök sen när du bleknat från solen igen :) Och ha det så bra "hemma"! Njut av Filippinerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback