tröttisen

Galet trött faktiskt.
Känns som de gjorde föra veckan när jag började klockan sju och gick upp kl 5:20 varje dag.  Då var de så jobbigt att vara vaken efter jobbet att jag mest bara låg i soffan och tyckte synd om mig och behövde massa uppmärksamhet och lagad mat.

Samma är det just idag även om jag gick upp en timme senare. Ligger på soffan och undrar varför jag inte har något kvar i matväg i kylskåpet. Det påminner mig ännu en gång  att jag om en veckan inte kommer att bo i Oslo längre.
Har mer och mer kommit fram till att det faktiskt kanske ska bli skönt. En sista gång (föhoppningsvis) säg hej då till unerbar vänner och lära känna nya.

Imorgon och onsdag blir de mys med kollegor coh lördag e de fest. Borde mysa tillde med mig och gå ner till affären och hitta något gött.

Låter som en bra plan!


2009-08-03 @ 17:56:47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback