Solig kväll i Oslo

Ikväll kändes de faktiskt som sommar igen.
GIck till affären i short och t-shit. Håller tummarna att det är lagom varmt imorgon så jag slipper ha jacka på mig :)

EN jobb dag kvar och sen kommer mammisarna. Längtar.
Lite kvällar är inplanerade men dagarna beror lite på hur vädret ter sig. Hoppas att yr hade fel idag och att de blir lika fint väder som det var under min semester vecka.

Funderar på att se efter hur det ser ut med semester i augusti nu när jag inte har planerat in något mer då jag trodde att livet i Oslo var slut efter juli månad. Får se va som passar bäst. Om en timme är det lön. Den högsta hittills.

Ännu ett steg närmre lägenheten!
2009-07-14 @ 22:53:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback