slutstädet på lägenheten är klar.

Städningen gick på 3 timmar men nu är det rent och fräscht här.
Skönt. De är bara jag som ska vara i lägenheten den kommande veckan så så farligt mycket kan jag ju inte stöka till.. eller??? :)

Prinsen ska hem under sin frivecka och alla anda har flyttat ut nu. Ensam. Men de e skönt. nu får jag tid till å träffa alla mina vänner mycket innan jag åker. Känns lite tugnti hjärtat. Men har gett mig själv lite tid så att jag kan vara ledsen över å flytta och sen lämna det bakom mig och istället glädjas över de underbar vänner jag träffat här uppe och den fina tid jag fått ha.




Gårdagens mys
vitt vin på egon och härlig mat på Ekeberg restaurangen

2009-08-02 @ 16:36:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback