Jag håller på å bli galen




Varje tanke 
 varje steg
varje handling
varje minut
varje timme
varje andetag.

Kreta.
Kunde inte somna igår.
Pirrade i hela kroppen.

Låg å sjöng och dansade fram till midnatt i sängen så prinsen blev galen. Men kan inte rå för det. Det är det som är så jobbig med att boka semester månader i förväg. Man ska boka den dagen innan så man slipper gå runt och pinas över att dagen aldrig kommer. Men imorgon så gäller det. Mitt älskade Kreta. Min gamla arbetsplats/hemstad.

Hur ska allt hinnas med under en vecka?

Ön är så himla stor. Allt ska ses som jag inte redan har sett och det bästa som jag sett ska visas för prinsen. Hur plockar man ut godbitarna ur en godispåse när man bara har favoriter i ?

36,5 timmar kvar tills planet lyfter.

Hoppas jag kan somna i natt. Ska ut med jobbet så hoppas att alkoholen däckar mig när jag kommer hem annars blir det att jag ligger vaken och väntarpå att timmarna ska gå som vanligt när jag ska iväg och resa. När vi skulle till
Hurgahda låg jag vaken hela natten och väntade med spänning. Nu är jag med exalterad än vad jag vart på länge.

2009-05-08 @ 08:09:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback