HISS OCH DISS

Haft en fantastisk helg. Enligt prognosen skulle det regna hela tiden vi hade besök men som tur var så var det fin de två första dagarna. Mammorna har träffat varandra för första gången och det kändes riktigt bra. Förstår inte riktigt varför jag var orolig för innerst inne visste jag att det var lugnt.

Hunnit med mycket. Ätit mycket god mat och många härliga skratta har vi haft tillsammans.Även om jag kanske måste säg att det var toppen att vi hade 2 dagar där solen sken som in i bara den på måste jag erkänna att helgen hade vart perfekt om vi hade 2 soliga dagar under lördagen och söndagen. Vi löste problemet men ändå. . .  Sol är mycket bättre en regn. . .
2009-07-19 @ 17:17:11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback