Helgens hiss och diss:

HISS:
Fick en riktig tjejhelg då prinsen begav sig på "träningsläger" men killarna i Sverige ( som bestod av alkohol och pizza ). Super mysigt med nintendo wii kväll och tjejsnack med den öppna ölflaskan i handen. Söndagen bestod av mysfika och middag på balkongen med kombo.



DISS:
Otrevliga "mäklare". Var på visning igår.  Kom till ett ställe där man hade fått klaustofobi av å bara titta in genom fönstret. Dusch i vardagsrum/sovrum och ingen toalett. Gick tvättmaskinen sönder så inngår de inte i avtalen att han ska skaffa en ny (hmmm?). Ström ingår inte och ville jag ha en tv kostar de 200 .- extra i månaden. Allt som allt skulle han ha 4800.- i månaden för det. 5800 SEK!
Nämnde jag att jag skulle sova i en loftsäng som inte hade en ordentlig stege? Sen sa han att jeg borde fatta att jag måste bo där i 1 år. NEVER!
2009-07-13 @ 14:45:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback